قالیباف نایب قهرمانی بانوان هاکی روی یخ ایران در آسیا را تبریک گفت-راهبرد معاصر
بررسی شاخص‌های رئیس جمهور تراز در بیانیه گام دوم انقلاب سرلشکر باقری طرح ملی مقابله با ناقلین مهاجم زیستی را ابلاغ کرد زاکانی: حق مردم از خان‌ها و خانچه‌ها باید گرفته شود تبلیغات انتخابات ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه به اتمام می‌رسد پورمحمدی: من موافق رییس جمهور نظامی هستم سخنرانی رهبر انقلاب در «عیدغدیر» زنده پخش می‌شود سهم نامزدهای انتخاباتی از سبد رأی یکدیگر چقدر است؟ مخبر: شهید رییسی کمترین انتقاد را به دولتهای پیشین داشت امشب؛ چهارمین مناظره نامزدهای ریاست‌ جمهوری از رسانه ملی حمایت حزب اسلامی قانون از قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری شناسایی خانه‌های خالی عرضه مسکن را به تعادل می‌رساند تاکنون تخلف انتخاباتی در کلان شهر تهران ثبت نشده است سرلشکر موسوی: قوه قضاییه حرکت پرشتابی برای اقامه عدل و تأمین امنیت مردم در پیش گرفته است قاضی‌زاده:با سربازی اجباری مخالفم/نیازمند کماندو هستیم پورمحمدی در نشست خبری: حتما در دولتم از امثال آقای پزشکیان استفاده می‌کنم

قالیباف نایب قهرمانی بانوان هاکی روی یخ ایران در آسیا را تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی نایب قهرمانی تیم ملی بانوان ایران را در رقابت‌های روی یخ آسیا تبریک گفت.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 07
کد خبر: ۱۸۲۹۹۸

به گزارش راهبرد معاصر، در متن پیام محمد باقر قالیباف آمده است: کسب موفقیت‌های غرورآفرین بانوان ورزشکار کشورمان در رقابت‌های آسیایی هاکی روی یخ و همچنین فوتسال ناشنوایان موجب شادی و مباهات گردید.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این پیام افزود: دختران و بانوان افتخارآفرین ایران‌ اسلامی همواره با شایستگی، توانمندی‌های خود در عرصه‌های مختلف بین‌المللی را با حضوری درخشان جلوه‌گر ساخته و به سکوهای افتخار دست یافته‌اند.

وی در این پیام خاطرنشان کرد: ضمن عرض تبریک این نتایج به‌ جامعه‌ ورزشی‌ بانوان، بازیکنان، سرپرستان و کادر فنی این تیم‌ها، امیدوارم همواره شاهد پیروزی‌ و سرافرازی دختران و زنان کشورمان در عرصه‌های مختلف باشیم.

به گزارش ایرنا، تیم ملی هاکی روی یخ بانوان کشور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا که به میزبانی بانکوک برگزار شد، پس از شکست تیمهای هند، کویت و قرقیزستان درمرحله مقدمانی و غلبه بر تیمهای امارات و سنگاپور در مرحله حذفی در دیدار فینال مقابل تایلند میزبان مسابقات قرار گرفتند و به رغم شایستگی با نتیجه ۳ بر یک متوقف شده و به مقام نایب قهرمانی آسیا رسیدند.

همچنین مرحله نیمه‌نهایی مسابقات فوتسال ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، با صعود تیم فوتسال ایران به فینال به اتمام رسید./ ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده